onsdag 4 mars 2009

En titt....

...på ett hörn i min hall.

Köpte en krans en kruka och en blompinne, la till lite mossa och vips så blev det lite nytt på den lilla,lilla byrån i hörnet i hallen.
Hjärtat som hänger på rakspegeln har jag sytt av en snutt linnetyg.
Det vita hjärtat som hänger i kransen, fick jag av Carina som har bloggen Vardagslycka och webbshopen Slottsboden när jag beställde varor av henne.

Byrån är inte så stor, 55 cm hög och 30 cm djup...tänkte först ha den som sängbord men kom på att den passade där den står nu.
I nedersta lådan ligger leksaker till farmors lilla goding.

Så här såg den ut när jag köpte den...80 kr fick jag punga ut med.



Ha det bra i tövädret!


3 kommentarer:

Elzie sa...

En perfekt byrå att ha där. Och vad smart med leksaker. Det upptäckte jag att det saknades här igår när jag hade besök av lille snutten. Då var det fart och fläkt i farmors hus, ha, ha.
Hoppas du får en bra helg. Jag åker till Göteborg om en timme för att gå på scrapmässa.
Kram Elzie

Hos Syster Olga sa...

Halo..kul att du skrev till mig.
Ja visst kan man gör fint med några detaljer,behövs inte mycket,den där lilla blomman är som pricken över i't... det blev jättefint med blomman,pinnen & kransen...så fint med såna där kransar,blir samtidigt lite påskigt och vårigt.Nu vill vi ha sol,vår och torrt på vägarna.
Man minns själv vid den här tiden när man var liten hur man längtade tills man fick ta fram träskorna och cykeln och vägarna skulle bli vårsopade så man kunde hoppa hopprep å allt sånt..haha usch vad jag skriver!
Byrån vart jättefin oxå,så kul och handla på loppis och på med lite färg..blir sån skillnad liksom.
Ska du inte döpa din blogg?
Måste ha ett namn på den så folk hittar till dig.
Ha en bra dag !

Stina sa...

Superfint har du gjort.:-) Kram