söndag 12 oktober 2008

Nu har jag flyttat...

Ska bli sååå skönt att bli av med detta sunkiga badrum...ser ut som det är lort på golvet, men det är mattan som är missfärgad av gammalt stillastående vatten och en fastklistrad gummilist. Det stog ett badkar där när jag flyttade in för ett år sedan, jag rev ut det och fixade till väggarna med väv och färg. Har sen dess haft en provisorisk dusch.

Försökte att få badrummet renoverat innan jag flyttade in men det gick inte. Men nu....yippie... har golvmattan spruckit runt avloppsbrunnen, så nu blir bostadsrättsföreningen så illa tvungna att åtgärda skadan.

Får hålla mig borta mellan 6-8 veckor men när jag sen kommer hem så har jag ett nytt och frächt badrum...nytt från golv till tak och det kostar mig inte ett öre :))



Visst är ser det äckligt och ofrächt ut...här har sonen och jag duschat i ett år...hmmm.



Återkommer med bilder...blir en daglig tur till lägenheten. Måste ju hålla koll så att dom sköter sig och att det händer nåt...hihi.
******
Uppdaterat 13/10
Nu är det på gång !!!


2 kommentarer:

Anneli sa...

Vad skönt med att få Badrummet renoverat -
Tack för din Kommentar - Så roligt att kolla in där man inte varit förut - så nu hittade jag dig också... :)
Kramis/Annelie

Bettans Bravader sa...

hej vad kul att hitta dej och din trevliga blogg ! skratta gott åt besöket hos frisören ,jag har ett liknande besök oxå hos herrfrisören då jag var i tio års åldern ,mycket fint du gjort om hit kommer jag igen ha det gott/ Lisbeth