söndag 5 oktober 2008

Snart dax ....

...för flytt!!
Det ringde vicevärden om i torsdags...men det vet man aldrig, kan ju komma något som är viktigare emellan. Om inget händer snart så får jag troligtvis inte fira jul hemma...suck.
Börjar dom nu så kan det vara klart veckan före jul.
Visar lite bilder på mitt halvfärdiga vardagsrum innan jag börjar att packa ner "pyntet" det får ligga i lådor tills allt är klart.
Så här såg bordet ut innan.

Nu ser det ut så här.

Ett av fönstren i rummet...finns två så det är lite svårmöblerat.

Ljus på skänken ...den som min kära särbo kasserade :))

Lite som hänt hos mig men det känns inge skoj att hålla på...väntar och väntar på badrumsrenoveringen...bäst att börja packa ner "pyntet" man vet ju aldrig när hantverkaren kommer.

Återkommer när jag har något att visa från renoveringen...men jag fortsätter att hälsa på hos er.

1 kommentar:

Vardagslycka sa...

Tack för kommentaren inne hos mig! Vad kul, att jag fick veta öppettiderna, nu får det bli ett besök där framöver!
Så du har varit hos oss i sommar... och du är förstås hjärtligt välkommen tillbaka! Hoppas du ger dig tillkänna, alltid kul att få ett ansikte bakom bloggen.
Vad fint ditt soffbord blev! Jag går just i valet och kvalet om jag ska måla vårt... det är beigeaktigt idag, men jag vill ju gärna ha det vitt. Har du lackat bordsskivan nå extra eller vaxat?
Tack än en gång och ha det så bra!
Kram, Carina