fredag 4 december 2009

Äntligen....


...har jag hittat en ljuskrona, har sökt med ljus och lykta och idag hittade jag den. Klädde den med lummer satte i värmeljus och hängde upp den ovanför köksbordet.

Har varit väldigt glest med inläggen från mig på senaste tiden och som det känns nu så kommer det att bli så fortsättningsvis också.

Hittade denna krona idag när jag lämnade in paket som skulle med DHL bilen.

Prismorna är i plast men det gör inget för de ser ut att vara av glas.

Här är det färdigpyntat inför julen...brukar inte vara ute i så god tid, men i år kändes det som att jag ville njuta av tiden före jul också.

Har haft en hetsig tid med mycket jobb, sonens skola och styrelseuppdrag i en förening som är i kris och jag hoppas och önskar att nästa år blir lite lugnare.

Men i morgon ska jag roa mig...åker upp till Borlänge ska bo på hotell, äta och dricka gott. Roa mig tillsammans med systeryster till Älvdalens stoltheter Larz Kristerz.
Vitamin till en trött och sliten Kristina.

Ha det gott alla och
God Jul och ett Gott Nytt År

4 kommentarer:

Elzie sa...

Vilken söt krona. Förstår om du är nöjd över det fyndet. Och så kul att höra av dig igen. Ditt kök är verkligen snyggt med vitt trä!!
Hoppas du har njutit av den här helgen riktigt ordentligt nu och att det blev en kul kväll med Larz Kristerz.
Ha en fortsatt skön advent.
Kram vännen, Elzie

NICOLINAS BONING sa...

Vill bara kika in för att önska dig en riktigt god fortsättning på helgen :-)

Kramar Birgitta

Elzie sa...

Hej gumman! Får önska dig en god fortsättning. Hoppas vi får se dig härinne framöver. Ha det så gott.
Kram Elzie

Elzie sa...

Hej igen! Ville bara önska dig ett gott nytt år, även om det kommer lite sent, hihi.
Ha det så gott. Är alltid lika kul när du är och hälsar på!
Kram Elzie