söndag 3 augusti 2008

Loppishylla.


Äntligen kan jag andas igen...jag ska väl inte klaga men den senaste veckans värmen har varit olidlig. Nu vräker regnet ner, jag har balkongdörren öppen och det svalkar så skönt runt fötterna :)
Var och hälsade på min lillasyster en dag i veckan, hann besöka ett par tre loppisar innan hon kom hem från jobbet. Hittade fler saker som jag ville ha men fick behärska mig. Hyllan fick följa med hem, den hittade jag på röda korset för en tjuga. Såg framför mig hur den skulle se ut efter lite vitfärg och en sväng med sandpappret :)

Kom på att jag kanske kan ha den i sovrummet när jag har fått till det därinne...har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha det där, men det ordnar sig när jag kommer igång. När jag ändå hade färgburken framme så fick dotra åxå en makeover...här är hon med på bild... hon som suttit i lillprinsens nya stol i det föregående inlägget

Så här ser det ut efter makeovern...det kommer att hamna lite till på hyllan när den är på rätt plats, men det visar jag vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag ut på balkongen och andas lite frisk luft innan jag fortsätter med mitt målande...har lite småsaker att fixa och dona med :)

Inga kommentarer: