tisdag 25 november 2008

Jätteglad och Tvärsur...

...är jag idag. Jätteglad för vinsten hos bloggen Kallholmen och tvärsur för att det inte händer något i min lägenhet. Oddsen verkar inte vara så bra just nu...fick reda på idag, att han som ska finspackla har varit i Sälen och brutit benet....verkar vila en förbannelse över det hela , kan jag ha sagt nåt olämpligt tro???

Här kommer en liten visning...
...vi kommer in i hallen, välstädad och pyntad med en bit av ett avloppsrör och lite elkabel...


...vi tänder den underbara alldeles UNIKA lampetten...
och vad ser vi då...joooo


duschhörnan...sååå frächt och inbjudande...mitt alldeles egna spa.


vi vänder oss ett halvt varv...jippi...toastol, handfat och ett annat litet hål...jag tror dom har
tänkt till lite...jepp man kan ha tvättmaskin nu...vilken lycka och vad påkostat.


Ja...kära bloggare så här ser det ut och det är första advent på söndag
visst är det härligt ...fyfyfy :((

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men grattis!

Var det du som vann Kallholmens lampett.

Ja du - hanteverkare är väl inte de lättaste att få tag på!
Såg att du letade vita plåthus - mina är precis på väg hem!

Kram Maud

Anonym sa...

uuuuj så det ser ut hemma, hoppas det händer något snart för dig, snart är det ju jul och allt. tänker på dig :)

hoppas du får njuta av lite gott julgodis och kakor ändå!!

stor kram sara

Malmkakan sa...

Ojj, va jobbigt...och nu när helger börjar närma sig så brukar det ju inte bli lättare att få loss tid av hantverkare. Usch, tycker verkligen synd om dig! Du får tänka på att slutresultatet kommer att bli bra och ha det i åtanke...

Kram, Cecilia

Anonym sa...

hejhej :) vad kul att få ta sånt gratis, man gör ju av med en del när man slår in presenter i notpapper.. ska till loppis o kolla efter notböcker, nu är mina notblad slut :)

stor kram sara

Anonym sa...

hejhej :) ja ängeln är faktiskt köpt på ica i hallsta :) bor du i krokarna med?? kunde ju inte låta bli den när den är så döt :)

prova smaksatt knäck, skitgott rent ut sagt :)

stor kram sara