söndag 9 november 2008

Åååå vad jag längtar hem...


Hej alla ni som brukar kika in hos mig...ville bara tala om att jag fortfarande lever, men jag bor fortfarande i en resväska.
Idag är det fyra veckor sedan jag flyttade hemifrån...trodde i min enfald att jag skulle vara hemma fortare än kvickt, men vad jag bedrog mig. På dessa fyra veckor har det blivit en avloppsstam och lite rör till en golvbrunn och annat avlopp, vattenledningar i golvet och sen har det gjutits ett golv. Ska hantverkarna hålla den här takten då kommer det nog att dröja med hemflytt....jul jul stråååålande jul :)

Föresten så var jag till London i början på september då var jag bl.a på Harrods. Där firas det jul året om tydligen, jättemysigt våningsplan med bara julsaker i alla varianter...visste inte om man fick fota där men jag tog ett par foton iaf. ingen sa nåt så det var säkert ok :)


En helt otrolig tomte...kolla priset...tänkte ta med hem till farmors lilla prins...men den var lite stor :)


Återkommer en annan gång, då ska ni få se vad jag pysslat med när jag haft hemlängtan och varit rastlös.
Det kan nog dröja för kameran ligger i vardagsrummet och dit är det "innegångsförbud"

Ha en bra vecka!

3 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!
tack för din kommentar om mina tomtar - har ingen beskrivning - virkar kroppen och stickar luvan på fri hand....
Kramar/Annelie

Anonym sa...

hej hej!! tack så mycket för tipset, det ska vi nog göra :)
vilket underbar tomte, och den är viiiit ;)

superfin klänning din dotter hade på sitt bröllop, och kul att tyget kom till användning ;)

stor kram sara

NICOLINAS BONING sa...

Mycket vacker brudklänning...och volangkjolen till stolen är oxå alldeles perfekt;-)
Det är klart att alldeles riktigt rakt och felfritt blev det ju inte när jag klippte tapetbården,men den sitter så högt upp så skavankerna syns inte...fniss...
Vi har 2,87 upp till taket så det är ju en bit upp:-)
Hoppas att du hinner flytta hem igen innan jul,håller tummarna för att hantverkarna snabbar sig lite!
Kramar/Birgitta